GEKKE TIJDEN HÈ?
Ook voor mij zijn het gekke tijden en daarom bedacht ik samen met Leonoor Coppoolse als duo MOED.CO een glimlachgenerator en gespreksstarter in de vorm van deze katoenen Moodybag Shopper (50cm x 40cm) om deze gekke tijden mee door te komen.
Zodat wanneer je alleen in de supermarkt of op straat loopt, je toch op gepaste afstand toch even met elkaar kunt (glim)lachen of een mini gesprekje kunt voeren.
De shoppers zijn onderweg, en ik kan niet wachten om
-terwijl ik zoveel mogelijk binnen blijf- de tijd die ik buiten ben wat op te leuken en me op afstand toch met zoveel mogelijk mensen te verbinden.
Wil jij deze shopper ook voor jezelf of kado geven aan iemand anders?
Je kunt hem bestellen door een mailtje te sturen naar moed.co2020@gmail.com.
In deze eerste mail hoef je alleen maar aan te geven hoeveel ‘GEKKE TIJDEN HE’ shoppers je wilt ontvangen.
Je krijgt dan meteen een bevestigingsmailtje van ons terug.
Wat de shopper kost?
Dat bepaal je zelf via een betaallink die je van ons krijgt met een vrij in te vullen bedrag.
Het belangrijkste is dat we hopen dat zoveel mogelijk mensen – op gepaste afstand- met de shopper rondlopen.
Omdat we wel graag uit de kosten komen staat de kostprijs als eerste bedrag vermeld (inclusief verzendkosten!), de rest van de bedragen zijn volgens het ‘pay what you can’ principe.
Dus doneer:
€ 8,75 als je het een sympathiek idee vindt maar zelf ook een ZZP’er bent in de culturele sector (kostprijs)
€ 15 als je een jaarcontract hebt maar voorlopig nog gebakken zit (en kostprijs voor mijn Vlaamse vrienden)
€ 20 als je een vast contract hebt en je voorlopig nog geen financiële zorgen maakt
€ 30 als je zelf weinig inkomen, maar wel een hele rijke partner hebt
€ 40 als je me ooit iets gratis hebt laten doen terwijl ik er eigenlijk voor betaald had moeten krijgen
€ 50 met een gratis extra tasje voor opa en/of oma (die sturen we dan uiteraard ook op!)
€ 100 als je ooit verliefd op me bent geweest maar me het nooit hebt durven vertellen
Meer dan €100 mag natuurlijk wel maar dat is wel een beetje overdreven.
BELANGRIJK: Kies vooral waar je je goed bij voelt, niet per se of je bij de omschrijving past.
Wij zijn -als ZZP’ers uit de culturele sector- blij met elke donatie!
Wij hopen dat heel veel mensen met nog meer plezier de tas zullen dragen en vooral dat er veel leuke gesprekjes en glimlachjes zullen ontstaan door de tas.
#gekketijdenhe #moodybag #moed.co #staycation #souvenir #verspreiddeverbinding #spreadthelove#spreadthelaugh
Volg ons ook op instagram: MOED.CO